Banerne klargjorte til den store åbning torsdag d. 25 april 2024

GUI petanquemesterskaber 2023

Petanque opstart og klargøring 2023.

Der blev knoklet af mænd, kvinder og maskiner, så anlægget kan fremstå som næsten nyt til opstarten. Ikke mindre end 15-16 personer dukkede op i det flotte, om end kølige, forårsvejr, og kæmpede med maling, rengøring og hakkejern. Traditionen tro sluttedes der af med øl, vand og pølser. ??

GUI petanquemesterskaber 2022

På den skønnest tænkelige sensommerdag blev årets petanquemesterskaber afholdt lørdag d.

24/9 2022.

To puljer af tre par og en pulje med fire par spillede en masse kampe gennem eftermiddagen. Finalerunden blev med tre par, som spillede alle mod alle. Sussi og Allan vandt begge deres kampe og dermed mesterskabet, mens Finn Wittrup og Finn Koldby vandt en enkelt og således fik 2. pladsen. Mette og Karsten indtog en ærefuld tredjeplads.
Om aftenen blev der, traditionen tro, holdt en hyggelig og velbesøgt afslutningsfest i Medborgerhuset. Tennegårdens køkken leverede en dejlig middag og Knud Kjellerup de gode vine.

Petanque aftenerne fortsætter dog stadig hver torsdag, så længe vejret tillader det.
Årets vindere - Sussi og Allan:

Stemningsbilleder fra dagen

Sæsonstart Petanque 2021

En råkold start på sæsonen d. 29. april, Crement, varme hveder og et fint fremmøde, hvor formen blev luftet. Se mere under "Billeder".

Så er banerne klar til den nye Petanque sæson 2021

Med stor entusiasme og tilslutning lørdag d. 24. april, blev banerne gjort klar. Se mere under "Billeder".

Petanque sæsonen 2020 er slut

Så er sæsonen 2020 forbi. Det har i sandhed været en vanskelig sæson præget af sen start og masser af sprit på banerne.
Coronaen har vanskeliggjort det for os, men vi kom igennem. Vi fik afviklet mesterskaberne for 25. gang med Sussi og Allan Dahl som velfortjente vindere.
Der er registreret 62 medlemmer ved sæsonens afslutning mod 56 i maj. Det tyder på usædvanlig, men dejlig og opløftende solidaritet med GUI i en vanskelig tid, hvor andre foreninger klager over medlemsflugt.
Der skal fra bestyrelse og udvalg lyde et rungende TAK, og vel mødt i 2021.

Petanque mesterskaberne 2020

vvvv

GUI petanquemesterskab 2020, nr 25 i rækken blev afviklet d. 12/9.
Hele tre puljer var besat, og der blev spillet af hjertets lyst fra kl 14 til 17, før vinderne Susi og Allan var fundet. Susi og Allan var de rette vindere af mesterskabet i år. De vandt over Dorte og Finn i finalen.
Tillykke til Susi og Allan - det var fortjent.

Kom til Petanque i Grundfør og få en hyggelig oplevelse.

Tag naboen, genboen eller dine venner med. Der er altid plads til en til, der har lyst til at prøve spillet.

Vi spiller udendørs fra april til slut september hver torsdag fra klokken 19.00, hvor der er hyggeligt samvær, der kan købes drikkevarer og lidt godt fra grillen. Medlemsskab koster kun kr. 100,00 for hele året. Senior-petanque er hver tirsdag formiddag kl. 10.00 sommeren igennem, om vinteren mødes alle seniorer i Medborgerhuset til kaffe og en snak. Kontingent for senior-petanque er kr. 50,00 for hele året.
I vinterperioden vil der være specielle arrangementer ved Jul og Nytår, for alle medlemmer.

Hvis du ikke har prøvet spillet før, eller det er længe siden, så er der altid nogen på banerne, sommeren igennem, der gerne vil fortælle, hvordan det hele foregår.
 Har du ingen petanque-kugler, er det intet problem. Petanque stiller gratis kugler til rådighed.
Hvis du bare har lyst til at komme og kigge lidt på, er du også meget velkommen til det.
Petanque er et spil for alle i alle aldre.

KOM OG VÆR MED

Medlemsskab koster 100 kr. pr. person (HUSK! Det er personligt medlemsskab nu) med fri adgang hele året tirsdag formiddag og torsdag aften. Tirsdags senior-petanque alene koster kr. 50,00 pr. person for en hel sæson.

Du kan tilmelde dig og betale her via hjemmesiden når sæsonen er i gang. Eller der kan betales kontant til udvalget.
BEMÆRK! Medlemsskab er nu pr. person, så alle i husstanden skal registreres og betale.

Sådan gør du:
Klik på "holdtilmelding" under "Petanque".
 Klik på det ene af de to hold, du ønsker, der kommer frem.
 Opret din profil med alle de oplysninger der er mærket med rød mærke. Bruger skal skrives ud i et, f.eks. "peterkristensen". Du skal selv finde på et password, som f.eks. kan være dit fornavn, f.eks. "peterpeter", men min 7 tegn.. Hvis ikke du har en mail-adresse, skriver du blot gui@gui.dk . Hvis ikke du har mobil, kan du blot skrive nogle tilfældige tal. Følg vejledningen efterfølgende. HUSK at have dit dankort klar.

Alle er velkomne til at tage aftensmaden med til petanque på klubaftenerne. Vi tænder grillen efter behov. Gå evt. sammen med naboer og venner og lav en lille hyggemiddag for jer. Så sørger vi for øl og vin.

Hilsen Petanque-udvalget

Følg med